kalan karakter 1000

Son dakika: Pendik magandaları Hasan Sel ve Hüseyin Sel için istenen ceza belli oldu haberine yapılan yorumlar (12 yorum)

Ayhan Bekler Ayhan Bekler

Bende böyle agresif ve ani sinir patlaması yadayan insanları sevmiyorum fakat 20 cok be kardeşim. Buna benzer neler neler yasaniyor. Ceza verilsin tabiki. Ciddi bir tazminat ödesin. Bir kac yilda hapis.

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır3
cevapla 10.07.2019 16:43
Mavi Mavi

Adalet yerini bulsun

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır0
cevapla 10.07.2019 00:59
aosman aosman

Önemli olan Hasan Sel ve Hüseyin Sel adındaki bu şehir eşkiyalarının hakkında 3 suçtan yirmişer yıla kadar hapis istemiyle iddianame hazırlanması değil. Sonuçta cezalarını çekmek için kaç yıl hapis yatacaklarıdır.

Aynı Görüşte misiniz?
evet5
hayır0
cevapla 10.07.2019 00:33
Ramazan Ramazan

Çok ceza versinler kumarbazlara

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır2
cevapla 09.07.2019 23:59
zekeriya zekeriya

YALAN SÖYLÜYORLAR. bu baklavacılar muhafzakar bir aile. Durup dururken sadece yol verme meselesi yüzünden bu derece çıldırmazlar. Bu kadın büyük bir ihtimalle bunlara çok kötü hakaret etti. Trafikte bu tür kadınlar bayağı çoğaldı. basit bir meselede bile öyle bir el kol hareketi ve sözlü küfürler ediyorla ki, en adi erkekleri bile ağzı açık bırakıyorlar

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır33
cevapla 09.07.2019 23:44
Hayırdır Hayırdır

Yalakalık diz boyu ne çıkarın var yavşaklardan senin eşin hamile olaydı aynı olayı sen yaşıyayadın nasıl olurdu acaba

Aynı Görüşte misiniz?
evet5
hayır0
cevapla 10.07.2019 16:11
Ebruu Ebruu

Hiçbir şey onların aracın üzerinde trpinmesini gerektirmez!!

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır0
cevapla 10.07.2019 13:02
Alp Alp

Akrabasımısın.. ucu sana dokunuyor galiba

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır0
cevapla 10.07.2019 09:54
Vatandaş Vatandaş

Bu insan görünümlü mahlukatlara en üst limitten ceza verilmeliki ibret olsun. Mahlukatların araca ve içindeki şahıslara zarar vermek için nasıl bir gayret içerisinde olduklarına bakınca bunlar insan olamaz dedim. Adaleti siz gerçekleştirecekseniz Mahkemelere ne gerek var ozaman diye bu mahlukatlara lütfen hatırlatınız. Hakim Beyler.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 09.07.2019 22:45
Yusuf Yusuf

Adamlar belinde emanetle dayilik tasliyorlar.en az 15 yil icerde yatmalilar.ben olsam cikardim ikisinide tek ayakla gonderirdim.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 10.07.2019 10:45
Bilen Bilen

Kardeşim adamlara yazık degilmi.adam öldüren için okadar ceza istenmiyor. Fazla abarmayin. Tamam adamların yaptığı doğru bişi degil.ama 20 de fazla degilmi.

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla 09.07.2019 22:10
Bayrak Bayrak

Insallah bu ayilara baska anlamaz

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 09.07.2019 20:55