Giriş Tarihi:
22.09.2019
Güncelleme Tarihi: 22.09.2019
ABONE OL
Yeni sezona giriş yapan hazır giyim mağazaları, geçmiş sezona yönelik stokları eritebilmek için gerçekleştirdikleri sözde indirim manevralarıyla tüketiciyi canından bezdirirken, sezon ürünlerinde ise şişirilmiş fiyatlarla, dünyadaki rakipleriyle yarışıyor. Bir tişörtün 70 ila 250 lira arasında değiştiği, ceket fiyatlarının bin 500 lirayı bulduğu mağazalarda yerli markaların fiyatları ithal markalarla yarışıyor. Tüketicinin indirim yalanıyla aldatıldığı mecralardan birisi de e-ticaret. Belirli miktarda alışveriş yaptığı taktirde, tüketiciye bir indirim kuponu vaat eden siteler alışveriş sonrası vadettiği indirim kuponlarını müşterinin hesabına tanımlamıyor.